Promotiebeleid

Whatsapp groepen / Facebookgroep kwekerij
Dit beleid geldt voor alle Whatsappgroepen die onderdeel zijn van de WhatsApp community “De Kwekerij – Community” beheerd door woonbestuur De Kwekerij.
Om te adverteren in de social media groepen van De Kwekerij, moet de promotor of locatie op De Kwekerij woonachtig of gevestigd zijn.
Bewoners mogen alleen promoten in het Whatsapp kanaal van hun eigen gebouw en in “De Kwekerij – Promo”.
Locaties mogen alleen promoten in het kanaal “De Kwekerij – Promo”

De Facebookgroep zal het woonbestuur per bericht bepalen of deze geschikt is en deze verwijderen als dat niet zo is.

Posterframes in de liften 
Dit beleid geldt voor de poster frames in de liften van de torens Mammoet, Tilia, Betula, Catalpa, Nyssa, Robinia, Castanea en Baobab. Alle aanvragen voor gebruik moeten via de mail naar woonbestuurdekwekerij@gmail.com. Dit zijn de algemene beleidspunten, maar het WB houdt zich altijd het recht voor om per geval te beslissen. 
⬤ De poster mag er max 1 week hangen van maandag tot zondag.
⬤ Max 1 week per maand mag het van dezelfde organisatie/locatie zijn. 
⬤ De poster moet (politiek) neutraal zijn 
⬤ Als er herhaaldelijk overlast blijkt te zijn vanuit een evenement mag het niet meer in de liften gepromoot worden.
⬤ De promotie van Woonbestuur De Kwekerij voor een bewonersactiviteit heeft altijd voorrang. 
Promotie is kosteloos voor bewoners binnen het complex. Voor mensen of organisaties buiten het complex kost het 10 € p/w.
⬤ De SSH kan altijd verzoeken tot het verwijderen van een poster, dan dienen wij dit te gehoorzamen, dan komen wij samen tot een oplossing.

Posters mogen vrij alleen op prikborden worden gehangen, hangen ze op andere plaatsen dan de posterborden (na goedkeuring) of prikborden zullen ze verwijderd worden, gebeurd dit herhaaldelijk dan wordt de SSH hierover ingelicht en kunnen er verwijderingskosten in rekening gebracht worden.